Kariéra v BPW

BPW Bergische Achse KG je přední světový výrobce inteligentních podvozkových systémů pro návěsy a přívěsy. BPW Aftermarket Group člen skupiny BPW KG zajišťuje rychlé a spolehlivé dodávky náhradních dílů pro nákladní automobily a přívěsy v rámci sítě více než 170 poboček působících ve 25 zemích světa. BPW Aftermarket Group nabízí komplexní služby a široký sortiment náhradních dílů a produktů od předních výrobců, tak aby uspokojil ty nejnáročnější požadavky při opravách a údržbě nákladních vozidel všech značek.

Jsme tradiční a stabilní zaměstnavatel v regionu. Pracovní prostředí neustále zlepšujeme. Děláme věci poctivě a naše práce nás baví. Stále se rozvíjíme a hledáme do našeho týmu specialistů nové spolupracovníky.

Momentálně hledáme do týmu:

Obchodně technický poradce LKW

Náplň práce:

Vaší náplní práce bude komplexní řešení obchodních případů, poskytování technické podpory, zajištění péče o zákazníky a akvizice nových klientů.

Požadujeme:

  • vzdělání: SŠ, technického nebo obchodního směru
  • praxe na obchodní pozici min. 3 roky
  • znalost segmentu náhradních dílů pro nákladní automobily, přívěsy a návěsy
  • výhodou bude, pokud máte praxi v prodeji a identifikaci náhradních dílů
  • uživatelská znalost práce na PC – MS Office, skladové programy
  • aktivní přístup k práci, iniciativu, flexibilitu a snahu učit se novým věcem

Nabízíme:

  • práci na HPP na dobu neurčitou
  • příjemné pracovní prostředí středně velké firmy s mezinárodním zázemím
  • pravidelná školení a podpora od ostatních kolegů
  • služební automobil, telefon a PC i pro soukromé účely
  • možnost seberealizace, samostatnost
  • pravidelný výplatní termín
  • fixní plat + motivační bonusový systém
  • stravenkový paušál
  • 25 dní dovolené + 3 sick days
  • místo výkonu práce: Brandýs nad Labem
  • věk není rozhodující, důležité je co umíte a nové chcete znát

Back Office Administrator

Náplň práce:

  • Budete zodpovědný za reportingové a controllingové aktivity.
  • Spolupracovat při implementaci nových nebo změnách stávajících projektů.
  • Budete spolupracovat na administraci a rozvoji ERP systému.
  • Budete úzce spolupracovat s kolegy při řešení každodenních problémů.
  • Budete mít zodpovědnost za kontrolu správnosti vystavení dokladů.
  • Budete se podílet na tvorbě nových reportů a dashboardů a upravovat ty stávající.
  • Vytvářet uživatelskou dokumentaci a manuály.
  • Zapojíme Vás do komunikace s obchodními partnery.
  • Rádi Vás přizveme i do dalších nových projektů.

Požadujeme:

  • Znalosti MS Office (Excelu, PowerPoint) na pokročilé úrovni.
  • Znalost Dynamics, Power BI, Money S5 výhodou.
  • Silné analytické myšlení.
  • Angličtinu a/nebo němčinu na dobré komunikační úrovni (B2).
  • Ochota učit se novým věcem.

Nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr pro společnost s mezinárodní působností, ale rodinným charakterem.
  • Atraktivní a motivující finanční ohodnocení.
  • Notebook a mobilní telefon.
  • 25 dní dovolené
  • Stravenkový paušál
  • Po zapracování příspěvek na penzijní připojištění a 3 dny sick days
  • Firemní akce, vzdělávání (workshopy, konference, školení)
  • Místo výkonu: Brandýs nad Labem

Obchodně technický poradce LKW

Náplň práce:

Vaší náplní práce bude komplexní řešení obchodních případů, poskytování technické podpory, zajištění péče o zákazníky a akvizice nových klientů.

Požadujeme:

  • vzdělání: SŠ, technického nebo obchodního směru
  • praxe na obchodní pozici min. 3 roky
  • znalost segmentu náhradních dílů pro nákladní automobily, přívěsy a návěsy
  • výhodou bude, pokud máte praxi v prodeji a identifikaci náhradních dílů
  • uživatelská znalost práce na PC – MS Office, skladové programy
  • aktivní přístup k práci, iniciativu, flexibilitu a snahu učit se novým věcem

Nabízíme:

  • práci na HPP na dobu neurčitou
  • příjemné pracovní prostředí středně velké firmy s mezinárodním zázemím
  • pravidelná školení a podpora od ostatních kolegů
  • služební automobil, telefon a PC i pro soukromé účely
  • možnost seberealizace, samostatnost
  • pravidelný výplatní termín
  • fixní plat + motivační bonusový systém
  • stravenkový paušál
  • 25 dní dovolené + 3 sick days
  • místo výkonu práce: pobočka Brno
  • věk není rozhodující, důležité je co umíte a nové chcete znát

Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete se dozvědět více informací, kontaktujte nás a domluvte si schůzku vyplněním kontaktního formuláře.

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti BPW spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti BPW spol. s r.o. za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí na dobu jednoho roku. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.